Villar de Monzarife / Astorga - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Villar de Monzarife / Astorga - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Villar de Monzarife / Astorga

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

05 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Na het onbijt van 4 cakejes en 1/2 jus de ornge op pad voor 32 km.dit verslag is erg kort , want het was geen prettige toch.
Veel over grindwegen en enkel akkerbouw als uitzicht, erna ong. 12 km enkel lang een snelweg gelopen met een halt bij een tankstation, dus ook niet van natuur.
Vlak voor Astorga kwam hier verandering en hoop dat dit ook de uitzichten voor de komende dagen wordt. Aanmelden in de Alberque Jean Javier waar we ook een kortingbon kregen om te dineren in hotel Gaudi, erg chich met witte tafellkaen en 2 glazen erop voor waten en wijn wat trouwens gratis was.
We konden kiezen uit 5 voorgerechten 5 hoofdgerechten en 5 nagerechten . Later iets meer. Tegen 23.00 uur terug voor een welverdiende slaap.

  • 06 Juli 2011 - 18:10

    Erich Jeitler:

    Hallo Jan,
    Ik lees met veel belangstelling jou reisverslagen en ben onder de indruk van jou prestatie tot nu toe en hoop dat je het tot een goed einde zult brengen. Ik wens je veel plezier voor de rest van je pelgrimage: ook van Vincent de allerbeste groeten.
    Erich

  • 06 Juli 2011 - 18:16

    Pierre De Sapperloot:

    Hoi Jan,
    Jij maakt tenminste nog eens wat mee.
    Op 4 cakejes en 1/2 jus 'd orange zoveel kilometer lopen is niet niks.
    Dan heb je wel een 5 gangen diner verdiend. Ik heb vandaag gewoon bloemkool gegeten en geen toetje na en dan heb ik ook nog wel het gras gemaaid. Want ik dacht nog valt er niks te n.....n dan ga je maar maaien.
    Ik denk dat ik volgend jaar ook ga lopen dan maak ook ik nog eens wat mee en kan ik me ook eens een 5 gangen menu permiteren. Waar kan je die kortingsbonnen krijgen? Trouwens, je hebt toch wel die hoed afgezet he, anders zien ze daar direct dat je uit Buchten bent. Als die taxi zo goedkoop is waarom wandel je dan nog?

    Jan, veel plezier tot de volgende keer.

  • 06 Juli 2011 - 22:13

    Anja Und Michael:

    Hallo Ihr Lieben,

    ein schön gedeckter Tisch war bestimmt toll für Tom, weil er gerne Dinnerparties mit Freunden feiert ;-)).

    Wir hoffen Euer Weg geht morgen nicht mehr an der Schnellstraße vorbei. Bitte paßt in Foncebadon auf die angeblich wilden Hunde auf!!!

    Lese gerade, Erich und Vincent haben geschrieben : Erich, was macht denn Dein Bein? Liebe Grüsse auch an Vincent

    Alles Lieb und weiterhin Buen Camino!

    Anja und Michael

  • 07 Juli 2011 - 06:59

    Bep En Peter:

    Ha die Jan ,

    Wat een luxe , cake als ontbijt !
    Wij eten hier gewoon brood met kaas en vlees en drinken verse koffie ipv jus d'orange . jammer van die eindeloze stukken langs grote wegen , maar ook dat hoort erbij .
    Misschien verlang je wel weer terug naar Limburg met die mooie vergezichten . Nog een kleine twee weekjes en dan zit het er al op voor je !! We hebben je kaart gisteren ontvangen .
    Nog heel veel wandelplezier , zet hem op !
    Gr Bep en Peter

  • 07 Juli 2011 - 07:52

    Jan Van Thoor:

    Hallo Jan,
    Jammer dat we nou pas via de spankrant weten hoe we kontakt kunnen vinden.
    Hoop dat meerdere VGPS-ers even iets van zich laten horen.
    Veel succes verder en hopelijk tot spoedig in "Span.
    Groetjes,
    Jan.

  • 07 Juli 2011 - 08:54

    Doortje Metzler:

    Hallo Jan,
    nadat ik de spankrant gelezen heb weet ik hoe ik jouw voetreis en belevenissen kan volgen, wat ik ook zeer zeker ga doen.
    Ik vind het een knappe prestatie wat jij doet.
    Ik wens je veel wandelplezier en een voorspoedige reis.

    Groetjes Doortje en Detlef

  • 07 Juli 2011 - 09:37

    Emmy En Jo:

    Jan, fantastisch wat je doet. Maar voor hotel Gaudi wil ik ook wel 25 km. lopen. Verder veel succes.
    Groeten Emmy en Jo.

  • 07 Juli 2011 - 12:17

    Groep 7:

    Hoi Jan,

    Heb je lekker gegeten? Wij hebben net een ijsje van de oudervereniging gekregen en het was heerlijk. Mischien krijg jij ook zo'n ijsje straks als toetje.

    Groetjes groep 7

    PS. Had je geen waterbuik van die hele watermeloen?

  • 07 Juli 2011 - 17:04

    P D S:

    Hallo Jan,

    Wij hebben thuis ook witte taffellakens welke heb jij thuis?
    Alleen hebben wij 6 glazen.

    Geweldig wat je doet tot wederhoren.

  • 07 Juli 2011 - 17:11

    Broer :

    Lieve mensen, Ik ben wel onder in druk van al deze reacties, nu kan ik zeker niet meer stoppen met wandelen. Dank je wel !!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 18993

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: