Santiago - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

19 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Vandaag heerlijk uitgeslapen tot 07.30 uur, en erna al de normale dingen die je doet, en tegen 09.00 uur een ontbijt. Nadien nog wat gewandeld, want ik merke mijn voeten hadden beweging nodig. Tegen 11.00 uur terug naar de kathedraal waar ik nog 3 mensen van onze groep ging ontmoeten voor het bijwonen van de mis. Het was wel een uur te vroeg maar als je een goede plaats wilde hebben was dat wel nodig. Nou deze mis was toch eventjes toch wat anders dan de enkele keren dat ik een mis heb bijgewoond in nederland. Voordat de mis begon was er een non die voorzong en de mensen konden het dan nazingen, ik natuurlijk met gesloten mond erna geluisterd.De mis begon met het binnenkomen van de priester met 10 volgelingen, die later allemaal tijdens de mis iets gingen zeggen , wat de jong oet buchte natuurlijk niks van begreep. Het hoogetepunt van de mis wat het slingeren van een kolosale kruk of hoe ze dat ding noemen, wel 10 meter hoog ging het op en neer, en dan al die wierrook wat eruit kwam, bij ons in nederland was er vast en zeker de brandweer aanwezig geweest , want je zag bijna niks meer door de rook. Na ongeveer 3 min. slingeren kwam ook het einde van mis in zicht. Tegen 13.00 uur ergens wat gaan eten en de rest van de dag met de andere overal wat gaan bezichtingen. Tegen 22.00 uur afscheid moeten nemen van Angelo en Monika die de volgen dag al vroeg naar huis gingen. Afscheid nemen van alweer 2 lieve mensen. Erna terug naar het motel voor de laatste nacht in Santiago

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 18983

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: