Finisterra / Santiago - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Finisterra / Santiago - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Finisterra / Santiago

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

17 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Vandaag besloten om niet meer hier te blijven, want 1 dag is wel voldoende, en mijn bus vertekt pas om 16.45 uur zodat ik nog voldoende tijd had om hier nog iets te gaan bezichtigen. een mooie dat met zo dus toch maar weer terug gegaan om nieuwe fotos te maken , en wat ik nu zag was super om te zien ( later de foto´s).Later meer. Momenteel maar 2 inzenders die in aanmerking komen voor de prijs ( zie 13 juli). Later meer. voor Cindy en Pierreke, we leven in 2011 en niet in 2000

  • 17 Juli 2011 - 11:59

    Cindy:

    jaaajajja dat we in 2011 leven weet ik ook wel...hahah
    Het einde komt in zicht...nog 3 nachtjes slapen, ben blij om je dadelijk weer te zien.
    xxxx

  • 17 Juli 2011 - 15:24

    Pierre:

    Mag ik nog een nieuwe gooi doen?
    Dan zeg ik €15,79.
    Groetjes

  • 18 Juli 2011 - 07:44

    Anja Und Michael:

    Hallo Jan,

    wie gerne hätten wir mit Euch Deine Pannekooken gegessen ;-)).
    Wir waren richtig traurig und sind in Aachen zum Trost beim Spanier essen gegangen, das war auch schön.
    Nun bist Du bis ans Ende der Welt gelaufen (und hast wirklich einen Bus genommen?!)

    Wann kommst Du denn zurück ?

    Alles Liebe

    Anja und Michael

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 18986

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: