Finisterra / Santiago - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Finisterra / Santiago - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Finisterra / Santiago

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

18 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Hahahahha toch nog op mijn besluit terug gekomen , ik ben gisteren toch in finisterra gebleven omdat mijn reisgenoten er nu ook waren. Gezamelijk er een leuke dag van gemaakt en tegen 5 uur naar het strand gelopen en daar met 4 personen 3 flessen wijn leeg gedronken. De avond kwam al in zicht en we besloten om een ander strand te lopen om de zonsondergang te gaan bekijken om mooie foto´s te maken van de ondergaande zon en de branding.
Nadien terug naar de bar om na te kletsen over deze mooie dag. Vandaag met de eerste bus terug naar Santigo, en mijn motel gaan zoeken , want deze laatste 2 dagen verlang ik wel naar wat luxe. De rest van de dag winkelen, eten en drinken. Vanavond staat tapas op onze lijst voor diner. Zal wel weer een geslaagde avond worden. We hebben gezelschap gekregen van een duitse vrouw die we al eerder tijdens onze ¨Camino¨ ontmoet hadden.

  • 18 Juli 2011 - 17:33

    Annie En Jan:

    Hee Jan

    Nog even en je bent weer thuis. Wat zal het mooi zijn geweest die ondergaande zon op het einde van de wereld, jullie hadden daar eigenlijk ook nog een fles wijn bij moeten leegdrinken want dat hoort daar ook bij. En die tapas zal met een flinke pot bier wel smaken met natuurlijk nog een gezellige avond met pilskes.
    Heb je nog een dag om af te kicken voor je naar huis komt.
    In elk geval nog fijne uurtjes, en dan wensen we jouw een goede thuiskomst.
    We hebben genoten van je vervolgverhaal.

    Groetjes en goed thuis

  • 19 Juli 2011 - 06:18

    Pierre De Sapperloot:

    Hallo Jan,
    Nu is het bijna gedaan met het goede wandel leven. Je had wat eerder naar huis moeten komen had je de vier daagse in Nijmegen kunnen lopen.
    Ik heb de organisatie een tip gegeven die ze zeker aan alle wandelaars zullen doorgeven. VOORAL VEEL CAKEJES MEENEMEN.
    Het weer hier is ook al niet om over te schrijven bewaar je poncho maar goed die heb je hier ook nog wel nodig.

    Ik wens je een goede thuisreis en vind het jammer dat het schrijven van reacties gedaan is, maar als je de foto's klaar hebt kunnen we hier nog eens over na praten.

    Groeten,
    Pierre

  • 19 Juli 2011 - 08:53

    Anja Uns Michael:

    Hallo Jan,

    schön, dass Ihr so viele Freude habt und in Begleitung einer deutschen Frau Tapas esst, die hat sie ja so gerne ;-)) und spanisch spricht sie ja auch sehr gut. Grüß bitte Carolina Rogerio und Angelo von mir und wünsch ihnen alles Liebe.

    Kann mir kaum vorstellen, wie es ist ab nächste Woche keine Reiseberichte mehr von Dir zu lesen -.

    Alles Liebe

    Anja und Michael

  • 19 Juli 2011 - 09:05

    Emmy Leentjens.:

    Sorry Jan dat ik zo laat ben met jou te vinden.
    Maar ik ga je hele verslag nog lezen.
    Goeie reis terug en tot het bridgen.
    groetjes Emmy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 18985

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: