Villa Franca del Bierzo / La Faba - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Villa Franca del Bierzo / La Faba - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Villa Franca del Bierzo / La Faba

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

09 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Na een saaie dag nu temiste aktie. 25.8 km van start om 07.00 uur voor een stop in Trabadelo voor ontbijt, hierna lichte regen wat overging in regen met flinke windvlagen. Nu kon ik teminste mijn nieuwe poncho gebruiken.Onze 2e stop tegen 12.00 uur in Rutelan voor lunch,erna gelukkig droog weer, maar nu werden we weer nat door een flinke klim van ong. 4 km. met een stijging van 12-16 % bezaaid met flinke keien en door de hevige regen erg gevaarijk. De klim werd onderbroken , omdat we bij onze alberque zijn . Super gezellig en ik kon nu ook nederlands gaan praten n.l. 2 mensen uit nederland waren er ook.Erna naar de bar gegaan voor iets te eten en drinken.
Het gehucht bestond uit 8 huizen, kerk, winkel en een bar. Nadien zelf in de keuken iets te eten gemaakt voor 7 personen en met 3 flessen wijn is dat natuurlijk altijd wel gezellig. Tegen 22.00 uur gingen we naar bed.

  • 13 Juli 2011 - 18:41

    Pierre De Sapperloot:

    Hallo der Jan,

    Dat beetje regen trotseer jij wel ben maar blij hier is het weer niet zo fraai en de vooruitzichten zijn al niet beter.
    Heb je die oude ponco ook nog? die wordt je wel kwijt op marktplaats zeker als je vermeld dat hij van een pelgrim is.Het is wel een beetje verwarrend wat je schrijft, dat je kookt voor 7 personen (macaroni zeker) dat kan ik nog snappen maar dat jullie om daarna naar bed gingen is ook voor mij iets verwarrend.Ik hoop dat jullie geen kloterij uithalen en er straks een pelgrim baby boom plaats vind. Dan weet ik zeker dat die met die hoed op, van jou is.

    Maar ik zal het wel verkeerd begrepen hebben.

    Groeten en zet hem op.

    P.d.S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 18997

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: