Molicinaseca / Villa Franca del Bierzo(biertje) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Molicinaseca / Villa Franca del Bierzo(biertje) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Molicinaseca / Villa Franca del Bierzo(biertje)

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

08 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Vandaag eindelijk weer een plekje gevonden om mijn reisverslagen te vernieuwen.Vandaag 30.7 km te gaan , maar wel een dag met weinig bijzonderheden.Tja soms zijn er van die dagen, en hopelijk de laatste dag.
Met 2 keer een stop voor ontbijt en lunch kwamen we al snel in onze alberque (16.00 uur).Tegen 20.00 uur diner en terrasje, weer terug.

  • 13 Juli 2011 - 14:30

    Broer :

    Pieerke je hebt nu weer wat te lezen, en voor de rest bedankt mensen voor jullie reaktie op mijn reis.

  • 13 Juli 2011 - 18:24

    Pierre De Sapperloot:

    Gelukkig je bent er weer.
    Ik was ongerust aan het worden.
    Heb contact gehad met de ANWB, politie en alle ziekenhuizen in de buurt waar jij loopt.Maar gelukkig worden de gebeden ik Nederland ook aanhoort.
    Ga nu het volgende verslag lezen.

    groeten,
    Pierre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 18995

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: