Samos / Barbeleda - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Samos / Barbeleda - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Samos / Barbeleda

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

11 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Zo daar zijn we weer voor een leuke wandeling . Om 07.45 gestart met 2 cakjes en en koffie , onze 1e stop om 10.00 uur in Aguida voor een ontbijt , natuurlijk stokbrood met omelet en spek.
In Sarria om 12.00 uur een pilsje, en natuurlijk weer snel er vandoor naar onze alberque . De omgeving was erg mooi dus de tijd ging wel erg snel om . Na diner naar bed want er zijn veel toeristen onderweg die enkel 125 km lopen , en dus vroeg in een alberque zijn om onze plaatsen in te nemen. dus wij gaan ook vroeg opstaan.

  • 14 Juli 2011 - 17:12

    Pierre De Sapperloot:

    Hallo Jan,
    De cakejes zijn er weer heb je een bakker gevonden of via DHL uit Nederland laten komen. Als je terug bent moet je mij eens vertellen waar je die vandaan hebt want het verhoogd de prestatie zoals jij bewijst. Het is toch geen spacecake?
    want dit valt onder doping en dat doet een goede pelgrim toch niet.
    Hoeveel km heb je tot nog toe afgelegd? en lig je op schema?
    Als ik het goed begrijp is het dringen bij de alberque om een slaapplaats te vinden. Dat zal wel steeds drukker worden naar gelang je het einddoel nadert. Nog 6 dagen, wat gaat de tijd toch snel. Ik moet eens gaan kijken wat ik gaa doen als jij weer terug bent.
    Geef mij dan enkele tips dan loop ik ook jou route en mag jij mijn verslagen lezen. Wel ook graag een reactie plaatsen.
    En natuurlijk het geheim van de cakjes prijs geven.

    Tot de volgende keer.succes

  • 15 Juli 2011 - 07:24

    Bep En Peter:

    Ha, die Jan ,
    Om twaalf uur alweer aan het bier ; de Betty Ford afkickkliniek heeft een wachtlijst hoor ! Nog enkele dagen en je bent weer thuis in het koude kikkerlandje . Boek bij als het enigszins kan , blijf lekker daar , hier is niets te beleven ! De enige beweging die je hier krijgt is achter de grasmaaier want het groeit echt hard door die eeuwige regen .
    Te voet naar huis heeft nog niemand gedaan toch ?!
    Gr Bep en Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 18996

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: