Barbelado / Hospital de Cruz - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Barbelado / Hospital de Cruz - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Barbelado / Hospital de Cruz

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

12 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Vandaag op tijd opgestaan(05.30 uur) voor een trip van 32 km. Het begon vandaag al weer goed, REGEN met bakken vol kwam het naar beneden, en als toetje hard rukwinden , maar wat wil je zon alleen is ook niks en kan ik mijn poncho ook weer gebruiken. Om 09.00 uur ontbijt in Morgade , na 45 min. weer de regen opgezocht. In Portomarin een redelijke grote plaats hield het op met regen. Om 15.30 uur kwamen we bij onze alberque aan. Over de natuur kan ik niet veel vertellen, want met al die regen moest je goed uitkijken waar je liep met al die modderpaden en keizelpaden.om 18.00 uur voor de eerste keer een siësta gehouden van een uurtje, om erna gezamelijk van het diner te gaan genieten onder het genot van ??????. tegen 22.00 uur weer terug voor onze nachtrust.

  • 16 Juli 2011 - 19:26

    Pierre De Sapperloot:

    Hallo Jan,
    Om 18.00 uur een siësta houden is wel erg laat, je moet beter voorbereid op pad gaan. Het is namelijk de bedoeling dat een siësta gehouden wordt na de lunch (doorgaans tussen 14 en 17 uur). Dit is dus voor jou al een avond dutje geweest. Als je nog eens aan dergelijk avontuur mee doet bel mij dan van tevoren dan kan je nog wat leren. Of anders loop ik met je mee lijkt me leuk, eten,drinken (vooral bier) 2 uur de verkeerde kant op lopen lekker slapen (uitgezonderd op de grond in de sporthal) Ik ben zelf ook goed getraind, ben al eens de trappen in Landgraaf (snow world)opgelopen en ook weer terug en heb daarna ook een halve liter gedronken.
    Blaren had ik niet alleen dorst.

    He Jan,
    Nog veel plezier geweldige prestatie.
    We zien ons als je terug bent moet jij me wel even bellen.

    Groeten,
    Pierre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 18990

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: