Hospital de Cruz / Melide - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu Hospital de Cruz / Melide - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Broer - WaarBenJij.nu

Hospital de Cruz / Melide

Door: Jan Stoffels

Blijf op de hoogte en volg Broer

13 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Daar zijn we weer voor een toertje te maken van 28 km.
06.00 uur van start gegaan , en tegen 09.00 uur weer een ontbijtje (cakejes waren op)in Ribadiso da Baixco. Mijn vraag is aan jullie de prijs van mijn ontbijt. Een stokbrood van 30 cm belegd met 6 grote plakken kaas en 2 lagen gesneden tomaat en met spaanse kruiden bestrooid. 1 kop verse koffie en 1 groot glas verse sinasappelsap. Diegene is het dichts in de buurt van de prijs is krijgt van mij een leuke verrassing. Kom Pieerke doe je best. Na het inschrijven in de alberque gaan dineren en aten we voor de eerste keer heerlijke Pulpa (inktvis) met brood en frites. tja dat was weer het einde van deze mooie dag.

  • 15 Juli 2011 - 11:29

    Anja Und Michael:

    Hallo Jan,

    in Melide schmeckt der Pulpo besonders gut ;-)) und Tom hat bestimmt ganz viel davon gegessen.

    Alles Liebe auf Eurem Weg nach Santiago Buen Camino

    Anja und Michael

  • 15 Juli 2011 - 12:09

    Cindy:

    mmmm s ff denken, 2,80 Euro?

  • 16 Juli 2011 - 19:02

    Pierre De Sapperloot:

    Hallo Jan,
    Die uitdaging ga ik natuurlijk aan.€4,15
    Als het duurder is ligt het aan de spaanse kruiden.
    Sapperloot ben ik de enigste die meedoet aan deze prijsvraag.
    Waar blijven de ander inzenders of hebben jullie een pakt gesloten met Jan zodat ik de enigste ben en dan de hoofdprijs heb gewonnen, dan weet ik zeker wat de hoofdprijs is, een doos cakejes.

    Groetjes,
    Pierreke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2011

Santiago / Buchten

19 Juli 2011

Santiago

18 Juli 2011

Finisterra / Santiago

17 Juli 2011

Finisterra / Santiago

16 Juli 2011

Santiago / Finisterra
Broer

Actief sinds 20 April 2011
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 18988

Voorgaande reizen:

13 Juni 2011 - 20 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: